Mari Join contest Jelly beku dan dapatkan hadiah dari London



okey.testing 1 2 3. kali ni aku buat post dlm bhsa melayu. yerla kes nak join contestdari jelly beku yang still xcair-cair wpun kena panas. hehehe gurauan semata-mata. Ok kalau korg nak tau miss jelly beku ni org malaysia tau. Haa malaysia cam korang jugak tapi dia duk kat london sane tuh. So sape2 yang tak penah pegi london tapi still nak badi london mane tau one fine day sampai juga kat sana, cepat2 pi join contest dia. Ehem nama lagi contest kn mesti ada hadiah laa. jgn bimbang, kalu u all bertuah gaban2 dapat hadiah straight away drilondon. Jeng jeng jeng. Inilah hadiahnya.

Ori punya beb! Rebut jgn xrebut!

Lawa kan? espeseli yang pink tuh. haa tak kisah la korg suka warna pe, tpi yang penting klo u all nk hadiah2 tu, still ade peluang agi. Cara dia mudah jerr. Jom roll on ke link ini . Baca terms dan rules. Simple sangat-sangat. Atleast bleh tolong promote jelly. Nak tahu camne aku knl miss jelly ni? miss jelly ni rajin orgnya, suka blogwalking n komen2 pos aku. Terharu ade gak kt situ cos aku ni jenis org yg malas nk blogwalk. Tp klo that person blogwalk aku pnyer n post komen, konpem aku trace blk la depa. Tp tula aku hny trace org2 yg tngal komen jer. Hehe aku ni busy woman cehcehceh tu yg kurang menyempat nk blogwalk merata-rata. Opss busy di situ membawa pelbagai maksud ya. Haha. So korang yg suka org blogwalk blog korang, follow la miss jelly ni. Confirm she will hit u back.

Pesanan utk miss jelly andai u tgk post i ni, sori lmbt join contest u as i bru jer abis exam ptg td. Agak2 kan klo i xmng contest ni, lau i g london, u bleh jd tour guide i x? :P

Comments